• Hakkımızda
    • Tarihçe, Vizyon, Misyon
    • Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları
    • Etik İlkeler
    • Tüzük
    • Yönetim Kurulu
    • PİD Danışma Kurulu
    • Denetleme Kurulu
    • Mali Bilgiler
    • Üyeliklerimiz
    • Destekçilerimiz
    • Basın Odası
    • Raporlar
  • Üyelik
    • Neden üye olmalıyım?
    • Üyelik İçin Yapılması Gerekenler
    • Üyelik Aidatı
    • Üyelik Başvuru Formu
    • Üyelerimiz
      • ABC Retail
      • AFF Reklamcılık San.ve Dış Tic. Ltd. Şti.
      • Akampüs
      • Bluechip
      • Ceo Event
      • CRM Tanıtım Hizmetleri
      • Ekom Group
      • Engin Grup
      • Firmamentum
      • Halka Grup
      • Hedef Direct
      • HRT
      • Idecon
      • Kayra Grup
      • Kırmızı Fikirler
      • Kit Group
      • LuckyEye
      • MAPP A.Ş.
      • MCS
      • MyStaff
      • Panda Films
      • Standby Creatıve Group
      • Youth Republic
  • Pazarlama Dünyası
    • Haberler
    • Etkinlik Takvimi
    • Araştırmalar
    • Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik
    • İnsan Kaynakları
  • GIGI Awards
    • Yönetmelik
    • Kategoriler
    • Jüri
    • Yarışma Takvimi
  • İletişim
Blog
 

Üyelik İçin Yapılması Gerekenler

Üyelik > Üyelik İçin Yapılması Gerekenler

Esas faaliyet alanı Dijital Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Satış Noktalarında ve Sahada Pazarlama ve bunlarla sınırlı olmamak üzere tüm pazarlama iletişimi sektörlerinde faaliyet gösteren tüzel kişilikler derneğe üye olabilir.

Kurumsal Üyelik Şartları aşağıda belirtilmiştir.

Sektörde en az üç yıldır faaliyet göstermek, ya da yurtdışında aynı sektörde faaliyet gösteren bir şirketin Türkiye şubesi olarak en az bir yıldır aktif olmak

En az beş yerel ve/veya uluslararası markaya hizmet vermek

Dernek amaç ve hedeflerini benimsediğini, ayrıca üyelik ödentisini yükümlendiğini yazılı beyan etmek

Dernek üyesi firmaların uyması gereken sektörün Etik İlkelerinin yazılı olduğu Etik Beyannamenin firma tarafından kabulünü kaşeli/imzalı olarak beyan etmek

Derneğe üyelik için yazılı olarak yönetim kuruluna başvuruda bulunulur ve dernek tarafından hazırlanmış Üyelik Giriş Bildirgesi doldurulur.

Dernek Yönetim Kurulu, üyelik için yapılan başvuruları en çok 30 gün içinde "Üyeliğe kabul" veya "İsteğin reddi" şeklinde karara bağlayıp, sonucu başvuru sahibine yazı ile bildirir.

 
İlgili Başlıklar
  • Üyelik
    • Neden üye olmalıyım?
    • Üyelik İçin Yapılması Gerekenler
    • Üyelik Aidatı
    • Üyelik Başvuru Formu
    • Üyelerimiz
      • ABC Retail
      • AFF Reklamcılık San.ve Dış Tic. Ltd. Şti.
      • Akampüs
      • Bluechip
      • Ceo Event
      • CRM Tanıtım Hizmetleri
      • Ekom Group
      • Engin Grup
      • Firmamentum
      • Halka Grup
      • Hedef Direct
      • HRT
      • Idecon
      • Kayra Grup
      • Kırmızı Fikirler
      • Kit Group
      • LuckyEye
      • MAPP A.Ş.
      • MCS
      • MyStaff
      • Panda Films
      • Standby Creatıve Group
      • Youth Republic
Hakkımızda - Tarihçe, Vizyon, Misyon - Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları - Etik İlkeler - Tüzük - Yönetim Kurulu - PİD Danışma Kurulu - Denetleme Kurulu - Mali Bilgiler - Üyeliklerimiz - Destekçilerimiz - Basın Odası - Raporlar - Üyelik Başvuru Formu
Üyelik - Neden üye olmalıyım? - Üyelik İçin Yapılması Gerekenler - Üyelik Aidatı - Üyelik Başvuru Formu - Üyelerimiz
Pazarlama Dünyası - Haberler - Etkinlik Takvimi - Araştırmalar - Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik - İnsan Kaynakları
GIGI Awards - Yönetmelik - Kategoriler - Jüri - Yarışma Takvimi
E-Bülten Abonesi Olun!
©2023 Pazarlama İletişimcileri Derneği Yasal Uyarılar KVKK Dijital Deneyim Sponsoru: