Tarihçe
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği içinde bulunduğu sektörün gelişmesine, sorunların çözümüne katkıda bulunmak amacı ile 2005 yılında kurulmuştur. 2022 yılında yenilenerek Pazarlama İletişimcileri Derneği olarak faaliyetlerine devam etmektedir.
Misyon
PİD, Pazarlama sektörüne vizyon kazandırmak, sağlıklı büyümesini sağlamak, sektör çalışanları arasında iletişim kurmak, hizmet kalitesini yükseltmek, pazarlama iletişimi ekosistemi oluşturmak ve haksız rekabete karşı mücadele etmeyi amaç edinerek 2005 yılında kurulmuştur.
Vizyon
PİD, Pazarlama sektörünün sorunları için çözüm geliştirecek, sektöre liderlik edecek, sektörün itibarının yükseltilmesi için çalışmalar yapacak, eğitim programları düzenleyecek, etik kuralları oluşturacak, hizmet alan ve hizmet veren şirketler, devlet kurumları, üniversiteler ve diğer sivil toplum kuruluşları arasında sağlıklı ve verimli bir iletişim kurulmasına yardımcı olup sektörel açıklara ve sorunlara yönelecek ve sektörde çalışan yetkinliğini artırmayı hedeflemektedir.