• Hakkımızda
    • Tarihçe, Vizyon, Misyon
    • Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları
    • Etik İlkeler
    • Tüzük
    • Yönetim Kurulu
    • PİD Danışma Kurulu
    • Denetleme Kurulu
    • Mali Bilgiler
    • Üyeliklerimiz
    • Destekçilerimiz
    • Basın Odası
    • Raporlar
  • Üyelik
    • Neden üye olmalıyım?
    • Üyelik İçin Yapılması Gerekenler
    • Üyelik Aidatı
    • Üyelik Başvuru Formu
    • Üyelerimiz
      • ABC Retail
      • AFF Reklamcılık San.ve Dış Tic. Ltd. Şti.
      • Akampüs
      • Bluechip
      • Ceo Event
      • CRM Tanıtım Hizmetleri
      • Ekom Group
      • Engin Grup
      • Firmamentum
      • Halka Grup
      • Hedef Direct
      • HRT
      • Idecon
      • Kayra Grup
      • Kırmızı Fikirler
      • Kit Group
      • LuckyEye
      • MAPP A.Ş.
      • MCS
      • MyStaff
      • Panda Films
      • Standby Creatıve Group
      • Youth Republic
  • Pazarlama Dünyası
    • Haberler
    • Etkinlik Takvimi
    • Araştırmalar
    • Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik
    • İnsan Kaynakları
  • GIGI Awards
    • Yönetmelik
    • Kategoriler
    • Jüri
    • Yarışma Takvimi
  • İletişim
Blog
 

Araştırmalar

Pazarlama Dünyası > Araştırmalar

Teknolojinin gelişmesiyle gelecekte dijital pazarlama nasıl evrilecek?

Rekabette var olabilmek için gelişen teknolojileri planlarımıza dünya ile aynı anda entegre etmek durumundayız. Önümüzdeki yıllarda, dijital mecralarda yapılan reklam ve kampanyalar artarak devam edecek ve geleneksel reklam mecralarına yapılan yatırımlar azalacak. Peki geleceğin pazarlama yolculuğunda neler var?

  • Sesli Asistanlar,
    Sesli asistanlar müşteriler için hayatlarını kolaylaştıran teknolojik gelişim olarak görülüyor. Hızlı ulaşılabilirlik ve anlık cevap alma noktasında sesli asistanlar daha çok yaygınlaşacak.
  • Sohbet Robotlarının Daha Fazla Alanda Kullanımı,
    Yakın bir gelecekte markalar geliştirdikleri sohbet robotla ile ürünlerin daha kolay satılmasını sağlayacak ve tüketicilerle daha hızlı ve kolay iletişim kurabilecektir.
  • Daha Fazla Sanal ve Artırılmış Gerçeklik,
    Birçok marka artırılmış̧ gerçekliği dijital pazarlama alanında başarılı bir şekilde kullandı. Sanal ve artırılmış̧ gerçeklik teknolojisi, çevrimiçi olarak uzaktaki kullanıcılara neredeyse gerçeğe çok yakın bir deneyim yasama imkânı sağlıyor.
  • Veriye Dayalı Kişiselleştirilmiş Pazarlama,
    Geleneksel pazarlama etkisini kaybederek yerini veri analiziyle kişiye özel pazarlamaya bırakıyor. Artık tüketiciler reklam ve kampanyaların da kişisel ihtiyaçlarına cevap veren mesajlar görmek istiyorlar.
  • Etkileyici Pazarlama
    Google tarafından yapılan bir araştırmaya göre internet kullanan gençlerin %70'i televizyon ünlülerine değil, ünlülere güveniyor. Önümüzdeki yıllarda etkileyici pazarlama noktasında tüm marka ve şirketlerin harekete geçmesi bekleniyor.
 
İlgili Başlıklar
  • Pazarlama Dünyası
    • Haberler
    • Etkinlik Takvimi
    • Araştırmalar
    • Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik
    • İnsan Kaynakları
Hakkımızda - Tarihçe, Vizyon, Misyon - Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları - Etik İlkeler - Tüzük - Yönetim Kurulu - PİD Danışma Kurulu - Denetleme Kurulu - Mali Bilgiler - Üyeliklerimiz - Destekçilerimiz - Basın Odası - Raporlar - Üyelik Başvuru Formu
Üyelik - Neden üye olmalıyım? - Üyelik İçin Yapılması Gerekenler - Üyelik Aidatı - Üyelik Başvuru Formu - Üyelerimiz
Pazarlama Dünyası - Haberler - Etkinlik Takvimi - Araştırmalar - Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik - İnsan Kaynakları
GIGI Awards - Yönetmelik - Kategoriler - Jüri - Yarışma Takvimi
E-Bülten Abonesi Olun!
©2023 Pazarlama İletişimcileri Derneği Yasal Uyarılar KVKK Dijital Deneyim Sponsoru: