Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD), Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) olarak kurumsal kimliğini yeniliyor.
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD), pazarlama sektöründeki dijital dönüşüm, veri dönüşümü ve dönüştürülen pazarlama kavramlarını gündeme alarak, kuruluşundan 17 yıl sonra kurumsal kimliğini yeniledi. Bundan sonra Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) adını kullanacak olan derneğin yeni yolculuğunda iletişim süreçlerini Idecon Idea&Congress yürütecek.
Geleneksel pazarlama iletişimi yaklaşımlarının dışında kalan stratejiler ve yöntemlerin pazarlama bütçelerinden aldıkları payın artmasıyla birlikte pazarlama hizmetleri sektöründe birbirinden farklı birçok uzmanlık alanı ve bu alanlarda faaliyet gösteren şirketler doğmakta. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD); Eylül 2005 yılında, dünyada olduğu gibi ülkemizde hızla gelişen bu sektörü temsil etmek üzere kuruldu.
DPİD Nasıl Dönüşüyor?
Tekil müşteri yolculuğu deneyiminde sadece fiziksel kanalı değil, bütün kanallardaki deneyimi kurgulayan ve marka deneyimi üzerine danışmanlık yapan Mikado Partners, PİD’in yeni nesil STK yapılanmasını oluşturmak üzere kurumsal kimliğini yeniledi.
Derneğin yeni yolculuğunda iletişim süreçlerini Idecon Idea&Congress yürütecek.
Sektördeki ajanslara ilham vererek, yaratıcı ekosistemin gelişmesine katkıda bulunan PİD; ajansların kurumsallaşmalarını ve markaların doğru hareket etmelerini sağlamak adına sektöre liderlik etme misyonu doğrultusunda çalışmalarına devam edecek.
Kurulduğu günden bugüne saha, etkinlik, dijital ve yaratıcı ajansları bünyesinde bulunduran DPİD artık Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) çatısı altında deneyim tasarım, sosyal medya, yaratıcı tasarım ve reklam sektöründe faaliyet gösteren ajansları bir araya getirerek çalışmalarını sürdürecek.
PİD, iç ve dış üye, marka, akademi ve STK iletişimini hedefleyen yapısıyla; Yönetim Kurulu ile paralel olarak aksiyonların hayata geçirilmesini hızlandırmak üzere, Genç PİD Yürütme Kurulunu oluşturacak.
Farklı sektör ajanslarına ve yapılarına liderlik edecek şekilde fonksiyonel bakış açısıyla yeniden organize edilen dernek yapısı ile, yönetimindeki yapılanma ve temsil alanları yeni yol haritasına göre organize edilecek. 17 yıldır üye ajanslarıyla sektörde öncü ve en fazla istihdam sağlayan PİD; Yönetim Kuruluna paralel, aksiyonların hayata geçmesini hızlandırmak üzere Profesyonel İlişkiler Yürütme Kurulu, Kalite, Etik ve İtibar Yürütme Kurulu, Eğitim ve Araştırma Yürütme Kurulu, İletişim Yürütme Kurulu ve Ödül Yürütme Kurulu ile çalışmalarına devam edecek.
Kaynak: www.campaigntr.com