Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) artık Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) olarak anılacak.
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD), pazarlama sektöründeki dijital dönüşüm, veri dönüşümü ve dönüştürülen pazarlama kavramlarını gündeme alarak, kuruluşundan 17 yıl sonra kurumsal kimliğini yeniledi. Bundan sonra Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) adını kullanacak olan derneğin yeni yolculuğunda iletişim süreçlerini Idecon Idea&Congress yürütecek.
Sektördeki ajanslara ilham vererek yaratıcı ekosistemin gelişmesine katkıda bulunan PİD; ajansların kurumsallaşmalarını ve markaların doğru hareket etmelerini sağlamak adına sektöre liderlik etme misyonu doğrultusunda çalışmalarına devam edecek.
Kurulduğu günden bugüne saha, etkinlik, dijital ve yaratıcı ajansları bünyesinde bulunduran DPİD artık PİD çatısı altında deneyim tasarım, sosyal medya, yaratıcı tasarım ve reklam sektöründe faaliyet gösteren ajansları bir araya getirerek çalışmalarını sürdürecek.
PİD, iç ve dış üye, marka, akademi ve STK iletişimini hedefleyen yapısıyla; Yönetim Kurulu ile paralel olarak alınacak aksiyonları hızlandırmak üzere Genç PİD Yürütme Kurulu oluşturacak. Farklı sektör ajanslarına ve yapılarına liderlik edecek şekilde fonksiyonel bakış açısıyla yeniden organize edilen derneğin yönetimindeki yapılanma ve temsil alanları yeni yol haritasına göre organize edilecek.
Alınacak aksiyonları hızlandırmak üzere dernek bünyesinde Profesyonel İlişkiler Yürütme Kurulu, Kalite, Etik ve İtibar Yürütme Kurulu, Eğitim ve Araştırma Yürütme Kurulu, İletişim Yürütme Kurulu ve Ödül Yürütme Kurulu da Yönetim Kuruluna paralel olarak çalışmalarını sürdürecek.
MediaCat
14.12.2022
Kaynak: www.mediacat.com