• Hakkımızda
    • Tarihçe, Vizyon, Misyon
    • Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları
    • Etik İlkeler
    • Tüzük
    • Yönetim Kurulu
    • PİD Danışma Kurulu
    • Denetleme Kurulu
    • Mali Bilgiler
    • Üyeliklerimiz
    • Destekçilerimiz
    • Basın Odası
    • Raporlar
  • Üyelik
    • Neden üye olmalıyım?
    • Üyelik İçin Yapılması Gerekenler
    • Üyelik Aidatı
    • Üyelik Başvuru Formu
    • Üyelerimiz
      • ABC Retail
      • AFF Reklamcılık San.ve Dış Tic. Ltd. Şti.
      • Akampüs
      • Bluechip
      • Ceo Event
      • CRM Tanıtım Hizmetleri
      • Ekom Group
      • Engin Grup
      • Firmamentum
      • Halka Grup
      • Hedef Direct
      • HRT
      • Idecon
      • Kayra Grup
      • Kırmızı Fikirler
      • Kit Group
      • LuckyEye
      • MAPP A.Ş.
      • MCS
      • MyStaff
      • Panda Films
      • Standby Creatıve Group
      • Youth Republic
  • Pazarlama Dünyası
    • Haberler
    • Etkinlik Takvimi
    • Araştırmalar
    • Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik
    • İnsan Kaynakları
  • GIGI Awards
    • Yönetmelik
    • Kategoriler
    • Jüri
    • Yarışma Takvimi
  • İletişim
Blog
 

"Afet bölgeleri turizm faaliyetleriyle kalkındırılabilir"

Hakkımızda > Basın Odası

Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD), Kahramanmaraş merkezli 11 ilimizde çok şiddetli etkileri olan deprem felaketinin ardından aksiyon alarak gerekli ihtiyaçların tespitini sağladığını ve çalışmlarını sürdürdüğüne ilişkin açıklamada bulundu. En önemli konunun ‘sürdürülebilirlik’ olduğunu söyleyen PİD Dernek Başkanı Elmas Özler, Turizm Haftası vesilesiyle deprem bölgelerinin yeniden kalkındırılmasına yönelik sürdürülebilir projeler için herkesin çalışıp üstümüze düşen rolleri yerine getirilmesi gerektiğini aktardı.

“Yeni rotalar tasarlanarak faaliyete geçilmeli”

Öncelikle bölgede yaraların sarılmasının gerektiğini ve bu konuda katkı sunmaya çalıştıklarını dile getiren Özler, “Orta ve uzun vadede ise kültürel dokunun yapısını koruyarak turizm faaliyetlerine yönelik kültür ve gastronomi rotalarının gözden geçirilmesi, yeni rotalar tasarlanması, bu alanlarda faaliyet gösteren işletmelerin finansmana erişimlerinin kolaylaştırılması ve bölgelerin tanıtım materyallerinin güncellenmesi gibi uzun bir yol olacak. Bölgede yaşamın yeniden canlanması hepimize moral olacak. Bu yolda her birimize görev düşüyor” dedi.

07 Nisan 2023

Kaynak: www.ticaretgazetesi.com.tr

 
İlgili Başlıklar
  • Hakkımızda
    • Tarihçe, Vizyon, Misyon
    • Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları
    • Etik İlkeler
    • Tüzük
    • Yönetim Kurulu
    • PİD Danışma Kurulu
    • Denetleme Kurulu
    • Mali Bilgiler
    • Üyeliklerimiz
    • Destekçilerimiz
    • Basın Odası
    • Raporlar
Hakkımızda - Tarihçe, Vizyon, Misyon - Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları - Etik İlkeler - Tüzük - Yönetim Kurulu - PİD Danışma Kurulu - Denetleme Kurulu - Mali Bilgiler - Üyeliklerimiz - Destekçilerimiz - Basın Odası - Raporlar - Üyelik Başvuru Formu
Üyelik - Neden üye olmalıyım? - Üyelik İçin Yapılması Gerekenler - Üyelik Aidatı - Üyelik Başvuru Formu - Üyelerimiz
Pazarlama Dünyası - Haberler - Etkinlik Takvimi - Araştırmalar - Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik - İnsan Kaynakları
GIGI Awards - Yönetmelik - Kategoriler - Jüri - Yarışma Takvimi
E-Bülten Abonesi Olun!
©2023 Pazarlama İletişimcileri Derneği Yasal Uyarılar KVKK Dijital Deneyim Sponsoru: