• Hakkımızda
    • Tarihçe, Vizyon, Misyon
    • Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları
    • Etik İlkeler
    • Tüzük
    • Yönetim Kurulu
    • PİD Danışma Kurulu
    • Denetleme Kurulu
    • Mali Bilgiler
    • Üyeliklerimiz
    • Destekçilerimiz
    • Basın Odası
    • Raporlar
  • Üyelik
    • Neden üye olmalıyım?
    • Üyelik İçin Yapılması Gerekenler
    • Üyelik Aidatı
    • Üyelik Başvuru Formu
    • Üyelerimiz
      • ABC Retail
      • AFF Reklamcılık San.ve Dış Tic. Ltd. Şti.
      • Akampüs
      • Bluechip
      • Ceo Event
      • CRM Tanıtım Hizmetleri
      • Ekom Group
      • Engin Grup
      • Firmamentum
      • Halka Grup
      • Hedef Direct
      • HRT
      • Idecon
      • Kayra Grup
      • Kırmızı Fikirler
      • Kit Group
      • LuckyEye
      • MAPP A.Ş.
      • MCS
      • MyStaff
      • Panda Films
      • Standby Creatıve Group
      • Youth Republic
  • Pazarlama Dünyası
    • Haberler
    • Etkinlik Takvimi
    • Araştırmalar
    • Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik
    • İnsan Kaynakları
  • GIGI Awards
    • Yönetmelik
    • Kategoriler
    • Jüri
    • Yarışma Takvimi
  • İletişim
Blog
 

Afet Bölgelerinde Turizm Faaliyetleriyle Kalkındırma Çalışmaları

Hakkımızda > Basın Odası

6 Şubat 2023 tarihinde Kahramanmaraş merkezli 11 ilimizde çok şiddetli etkileri olan deprem felaketinin uzun soluklu destek süreci devam ediyor. Depremin ilk anından itibaren Pazarlama İletişimcileri Derneği - PİD olarak; hızla aksiyon alarak gerekli ihtiyaçların tespitini sağladık. İhtiyaç tespitimiz sonrası bölge ve merkezler arasındaki destek koordinasyonlarına dahil olarak üyelerimizle birlikte çalışmalarımızı başlattık. Buradaki en önemli konunun “sürdürülebilirlik” olduğunun bilinciyle çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Dernek Başkanımız Elmas Özler, Turizm Haftası vesilesiyle deprem bölgelerinin yeniden kalkındırılmasına yönelik sürdürülebilir projeler için hepimizin çalışıp üstümüze düşen rolleri yerine getirmemiz gerektiğini dile getirdi. “PİD olarak öncelikle bölgede yaraların sarılmasının gerektiğini düşünüyor ve konuda katkı sunmaya çalışıyoruz. Orta ve uzun vadede ise kültürel dokunun yapısını koruyarak turizm faaliyetlerine yönelik kültür ve gastronomi rotalarının gözden geçirilmesi, yeni rotalar tasarlanması, bu alanlarda faaliyet gösteren işletmelerin finansmana erişimlerinin kolaylaştırılması ve bölgelerin tanıtım materyallerinin güncellenmesi gibi uzun bir yol olacak. Bölgede yaşamın yeniden canlanması hepimize moral olacak. Bu yolda her birimize görev düşüyor.”

“Pazarlama İletişimcileri Derneği olarak; birlik, beraberlik ve dayanışma ruhuyla dernek üyelerimiz ile birlikte bu zorlu yolda birlikte yürüyeceğimize inancımız sonsuz. Ticari faaliyetlerin başlamasıyla birlikte bölgenin tekrar kalkındırılmasına yönelik projeler zinciri tasarlamalıyız. Hizmet verdiğimiz marka – kurum ve kuruluşları bu projelere dahil ederek birlikte hayata geçirmeliyiz.” diyerek Turizm Haftası vesileyle deprem bölgelerinde kalkındırma çalışmalarına dikkat çekti.

2023-04-07

Kaynak: www.ekonomiknokta.com

 
İlgili Başlıklar
  • Hakkımızda
    • Tarihçe, Vizyon, Misyon
    • Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları
    • Etik İlkeler
    • Tüzük
    • Yönetim Kurulu
    • PİD Danışma Kurulu
    • Denetleme Kurulu
    • Mali Bilgiler
    • Üyeliklerimiz
    • Destekçilerimiz
    • Basın Odası
    • Raporlar
Hakkımızda - Tarihçe, Vizyon, Misyon - Derneğin Amacı ve Faaliyet Alanları - Etik İlkeler - Tüzük - Yönetim Kurulu - PİD Danışma Kurulu - Denetleme Kurulu - Mali Bilgiler - Üyeliklerimiz - Destekçilerimiz - Basın Odası - Raporlar - Üyelik Başvuru Formu
Üyelik - Neden üye olmalıyım? - Üyelik İçin Yapılması Gerekenler - Üyelik Aidatı - Üyelik Başvuru Formu - Üyelerimiz
Pazarlama Dünyası - Haberler - Etkinlik Takvimi - Araştırmalar - Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterlilik - İnsan Kaynakları
GIGI Awards - Yönetmelik - Kategoriler - Jüri - Yarışma Takvimi
E-Bülten Abonesi Olun!
©2023 Pazarlama İletişimcileri Derneği Yasal Uyarılar KVKK Dijital Deneyim Sponsoru: