2021 Nisan ayından bu yana;
Damacana su %320 Arttı
Tuvalet Kâğıdı %150 Arttı
Süt %120
Akaryakıt %100 Arttı
Euro %95 Arttı
Dolar %80 Arttı
Big Mac Menü %82 Arttı
Elektrik %70 Arttı
Doğalgaz %65 Arttı
Köprü ve Otoyol Geçişleri %60 Arttı
Patlıcanın ve Biberin kilosu %54 Arttı
Asgari Ücret %50 Arttı
Salatalık %45 Arttı
Domatesin kilosu %37 Arttı
Pasaport, ehliyet, harç ve cezalara %36 Arttı
Metro ücretleri %32 Arttı
MTV %25 Arttı
.
.
.
.
.
.
.
Hangi ajans “Ajans Hizmet Bedelini” bırakın %10 arttırmayı %5 arttırabildi?
Hangi ajans aylık fee bedelini bırakın %50 arttırmayı (kaldı ki adam/saat maliyetleri maaş zamlarıyla belirlenir) %25 arttırabildi?
Tüm bu zorlu ekonomik koşullara rağmen ayakta kalmaya çalışan bir sektörden bahsediyoruz.
“Hangi sektör?” dememek için değerleri ve bakış açılarını değiştirmek gerekiyor.
Nilüfer Gürtekin Yalçınkaya
DPİD Yönetim Kurulu Üyesi